Seferihisar Karadenizliler Derneği'nde yeni dönem başladı. Mustafa Ulu dernek başkanlığını Haluk Dede'ye devr etti. Mustafa Ulu 2006'dan bu yana 15 yıldır Seferihisar Karadenizliler Derneği'nin başkanlığını yapıyordu.
Seferihisar Karadenizliler Derneği yeni başkanı Haluk Dede; "Bayrağı devraldık.Değerli Başkanım Sayın Mustafa Ulu Bey ;2006 yılından bu güne Seferihisar SEFERİHİSAR KARADENİZLİLER DERNEĞİ BAŞKANI olarak hizmet ettiği, özverili çalışması. Emekleri ve gayretlerinden dolayı şahsım ve yönetim kurulum adına teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum …
Mustafa Ulu Beyin şahsında derneğimize emeği geçen herkese ayrı ayrı saygılarımı sunuyorum .
Kıymetli Ağabeyim Mustafa Ulu.15 yıllık emeğin karşılığı değildir ama bir anı olarak saklayacağını düşündüğümüz bu plaketi değerli başkanıma vermekten onur duyuyorum. Bundan sonraki yaşantında yine bizlere kol kanat germeni dileyerek, başarılar diliyorum. Allah razı olsun. İyi ki varsın." dedi.
Seferihisar Karadenizliler Derneği yeni başkanı Haluk Dede; "Bayrağı devraldık.Değerli Başkanım Sayın Mustafa Ulu Bey ;2006 yılından bu güne Seferihisar SEFERİHİSAR KARADENİZLİLER DERNEĞİ BAŞKANI olarak hizmet ettiği, özverili çalışması. Emekleri ve gayretlerinden dolayı şahsım ve yönetim kurulum adına teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum …
Mustafa Ulu Beyin şahsında derneğimize emeği geçen herkese ayrı ayrı saygılarımı sunuyorum .
Kıymetli Ağabeyim Mustafa Ulu.15 yıllık emeğin karşılığı değildir ama bir anı olarak saklayacağını düşündüğümüz bu plaketi değerli başkanıma vermekten onur duyuyorum. Bundan sonraki yaşantında yine bizlere kol kanat germeni dileyerek, başarılar diliyorum. Allah razı olsun. İyi ki varsın." dedi.







