Cumhuriyet Meydanı’nın da gerçekleşen törene Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin, Seferihisar Daire Amirleri ve dernek temsilcileri, Siyasi Parti Temsilcileri ve tüm Mahalle Muhtarları katılım gösterdi. Orhanlı Mahalle Muhtarı Birgül BOZKURT ve Camikebir Mahalle Muhtarı Refik KARAMAN tarafından Atatürk Anıtına çelenk sunumu ile başlayan program, saygı duruşu ve İstiklal Marşının söylenmesi ile devam etti.Tüm muhtarları temsilen Camikebir Mahallesi Muhtarı Refik Karaman ’in, muhtarlık müessesinin kamu yönetimi içindeki önemini vurgulayan konuşmasının ardından tören sona erdi.
YEREL
Yayınlanma: 19 Ekim 2022 - 17:49
19 Ekim Muhtarlar Günü Seferihisar'da kutlandı
Cumhuriyet Meydanında düzenlenen törenle 19 Ekim Muhtarlar Günü günü kutlandı.
YEREL
19 Ekim 2022 - 17:49








